Najlažje je, ko pridejo v glasbeno šolo nadarjeni in notranje motivirani učenci ter lahko z njimi lahkotno ustvarjamo. Talent in posluh sta jim dana. Priznam, tudi sama si želim še več takšnih učencev. Pri delu z njimi se tudi pri meni aktivira še kakšno drugo področje delovanja. Bolj umetniško.

Pa vendar, a bomo učence z željo po glasbenem udejstvovanju in nerazvitimi glasbenimi sposobnostmi zatrli in jim onemogočili glasbeno izobraževanje zato, ker se učitelji sami ne znamo prilagoditi, morda celo izobraziti še v kakšni drugi smeri in delati za življenje?

V ČGK-ju prav gotovo ne.

Spremljam ljudi, ki se ukvarjajo z marketingom in tako zelo jasno mi je, da glede promocije mnogokrat »pljuvam v lastno skledo«.

A poglej, če ne bi imela znanja kanaliziranja, ne bi mogla otrok, ki ob prihodu v glasbeno šolo niso znali ponoviti tona za mano, pripeljati do uspešnega samostojnega solističnega nastopa.

Več kot 15 let delam na najrazličnejše načine v šolstvu in mnogo takšnih prebojev smo skupaj naredili. Waw, a ne? Waw! To so takšni otroški osebni uspehi, zmage, ki so temelj za kakovostno odraščajoče življenje.

Ne vem, če veš, a moto ČGK-ja je že od vsega začetka: »Skupaj z glasbo do življenjskih ciljev.«

Tako močno vem in verjamem, da s kanaliziranjem pomagam sebi, otrokom pa tudi tebi lahko, če iščeš jasnost za najrazličnejše delovanje v življenju. Iz tega razloga tolikokrat napišem kakšno osebno dogodivščino, ki ni povezana z glasbo, je pa življenjska.

Marketing gor ali dol. Povem ti, znanje kanaliziranja pomaga celostno. Zato …

Izobraževanje, zabava, čarobnost. Tri področja Čarobnega glasbenega kotička povezana v eno celoto. Hvala, življenje!

PS: Počitniške aktivnosti in delavnice za otroke v tem letu mirujejo. Dajem prednost osebnemu projektu, a ko se spet vrnemo … bo TOP!

Comments are disabled.