Glasbena šola

Zakaj otroka vpisati v glasbeno šolo?

 

V glasbeni šoli se poleg glasbene snovi naučimo tudi doslednosti, vztrajnosti, potrpežljivosti, razvijamo delovne navade in se naučimo izražati občutke skozi glasbo.

 

Obiskovanje glasbene šole je lahko za otroka hobi, s katerim pridobi vrline, ki mu koristijo v vsakdanjem življenju. Ob tem se nauči tudi kako se soočiti s stresom, kako izboljšati spomin, kako pridobiti samozavest… Tukaj bo našel prijatelje s podobnimi cilji in vrednotami.

 

V kolikor si želite, da se vaš otrok celostno razvija, je vpis v glasbeno šolo zagotovo prava izbira.

Zakaj glasbena šola

Kdo poučuje?

 

Vsi učitelji v Čarobnem glasbenem kotičku so popolnoma usposobljeni za poučevanje, imajo zaključeno fakultetno glasbeno izobrazbo ali pa se v tej smeri še izobražujejo.

Hkrati pa so to učitelji, ki imajo veliko posluha za otroke, se razvijajo na glasbenem in osebnem področju ter v svoje življenje vpeljujejo višje  modrosti – kako delovati za boljši vsakdan.

 

Vaši otroci bodo pri nas poleg vsega glasbenega znanja pridobili tudi veliko energijske podpore, usmeritev in vodstva, kako delovati, da bo napredek kmalu viden in vaja zabavna.

Kaj nudimo?

 

Osredotočamo se na ljubiteljski program glasbenega izobraževanja. S tem programom lahko učenec resnično prejme vse, kar ponujamo, na zabaven način, v tempu, ki ga sam narekuje, in brez stresa.

Učenec na individualnih urah prejme vso znanje osnovne glasbene teorije in se celostno izobražuje, ob tem pa ni usmerjen k učnim ciljem javnoveljavnega programa in k zaključnemu izpitu. S tem programom lahko v pridobivanju glasbenega znanja resnično uživa in se uči tisto, kar ga veseli.

Še vedno pa je potrebno v proces učenja vložiti čas, delo, krepiti vztrajnost in doslednost pri vaji. Resnično verjamemo, da kar počnemo z veseljem, veliko prej osvojimo ter raje počnemo kot pod vplivom kakršnegakoli pritiska.

 

V našo ponudbo smo vključili tudi inštrukcije glasbene teorije in solfeggia. Na nas se lahko obrnete, če potrebujete pomoč pri šolanju po javnoveljavnem programu, se pripravljate na sprejemne izpite in podobno.

INSTRUMENT

Ker nam je pomembno, da učenec tudi po končanem šolanju zna uporabiti pridobljeno glasbeno znanje za samostojno učenje, delujemo v smeri, da na začetku vse učence seznanimo z osnovami glasbene teorije in jih skozi uvodne ure pripeljemo do osnovnega glasbenega razumevanja.

 

Ko to usvojijo, nadaljujemo z igranjem skladb po njihovem izboru, ki so prilagojene njihovim trenutnim zmožnostim.

 

Znanje in snov nadgrajujemo s sprotnim spoznavanjem glasbenih zakonitosti ob igranju želene skladbe.

 

Za vso notno gradivo poskrbimo mi.

 

Pri instrumentu tudi samostojno ustvarjamo, igramo po posluhu ter zraven zapojemo.

 

Na voljo imamo 30- ali 45-minutne termine.

 

INDIVIDUALNO URO PRILAGODIMO VSAKEMU POSAMEZNIKU POSEBEJ, PRISLUHNEMO NJEGOVIM ŽELJAM TER SE MU CELOSTNO POSVETIMO.

Kitara

Klavir

Naša posebnost

 

Na ure klavirja sprejemamo otroke stare že od 6 let dalje. Dosedanje izkušnje so pokazale, da 6-letniki lepo sodelujejo, skozi igro spoznavajo klavir in njegove zanimive tipke ter doma z veseljem igrajo.

 

Ura klavirja za najmlajše sprva poteka kot individualna glasbena urica s poudarkom na igri in samostojnem ustvarjanju, nato počasi spoznamo osnovno glasbeno lestvico ter začnemo z igranjem preprostih melodičnih vzorcev, pesmic.

PETJE

Pri petju spoznamo svoj instrument – glas, osvojimo vokalno tehniko, dihalne vaje, izvajamo vaje za dobro počutje …

 

Poudarek dajemo upevalnim vajam s slamico, izvajamo vokalno telovadbo ter si večkrat nadenemo »vesoljske« slušalke, da se bolje slišimo in prepoznamo, kaj zveni tako, da smo zadovoljni, in kaj bi še lahko izboljšati.

 

Poigravamo se z različnimi barvami glasu ter vedno pojemo pesmi po izbiri učenca.

 

Učenci, ki obiskujejo program petje, imajo možnost različnih izvenšolskih nastopov, sodelujejo lahko na festivalih ter imajo možnost studijskega snemanja priredb ali lastne skladbe.

Naša posebnost

 

Nemalokrat se ljudem zgodi, da jih kdo prizadene s kritiko, da nima posluha, ritma, da »fuša«, se dere …

 

Tudi mi smo že imeli precej učencev z zgoraj omenjeno izkušnjo. Z njimi delamo po korakih, da ponovno pridobijo zaupanje vase, začnejo med petjem uživati in sčasoma pozabijo na »nalepke«.

 

Takšni učenci so kasneje velik navdih ostalim vrstnikom.

 

Prav tako imamo izkušnje z učenci, ki še nimajo dovolj izostrenega posluha (ne slišijo, da pojejo previsoko ali prenizko).

 

Z njimi delamo preproste pesmi, izvajamo različne tonske igre petja in poslušanja ter korak za korakom pridobivamo pevsko znanje. Z rednim delom tudi takšni kmalu samozavestno zapojejo.

Naše pomembno vodilo

 

Glasbeni posluh se z redno vajo razvije. Če je petje srčna želja, se bodo prej ali slej pokazali rezultati. Od vsakega posameznika je nato odvisno, ali bo vadil in se razvijal še naprej, da bo blestel na odrih in s svojo energijo, znanjem navdihoval ostale ali pa bo ohranjal pridobljeno znanje za lastno veselje in srečo.

 

Moč je v nas in izbira je naša!

GLASBENE URICE

Glasbene urice so namenjene otrokom, ki jih glasbene dejavnosti razveseljujejo ter se želijo skozi igro še bolje spoznati z glasbenim svetom.

  • Čarobni samorogi (otroci stari 4, 5 in 6 let)

Trajanje: 1-krat na teden po 30 minut.

Kako potekajo?

 

Na glasbenih uricah se spoznavamo z glasbenimi pojmi, pojemo, plešemo, igramo na glasbila, ustvarjamo glasbila, rišemo ob glasbi, se igramo sprostitvene in glasbene igrice …

 

Namen tega programa je spoznavanje glasbenih dejavnosti in urjenje glasbenega posluha.

Zakaj jih priporočamo?

 

  • Ker se otroci skozi igro naučijo osnovne glasbene zakonitosti ter pri nadaljnjem glasbenem izobraževanju hitreje napredujejo.
  • Ker so razgibane in zabavne.
  • Ker potekajo v mali skupini otrok in se lahko vsakemu skrbno posvetimo, ga spremljamo in vodimo pri napredku.
  • Ker je obiskovanje glasbenih uric super način za urjenje melodičnega in ritmičnega posluha ter krasna odskočna deska za samozavestno glasbeno udejstvovanje v družbi vrstnikov.
  • Ker se s pridobljenim znanjem otroci sami in lažje odločijo, na katero glasbilo bi v prihodnje želeli igrati.
  • Ker otroci spoznajo prijatelje s podobnimi vrednotami.

ČAROBNO DOŽIVETJE ZVOKA

Glasbeni program – Postani mojster svoje kreacije, je namenjen osnovnošolskim otrokom od 2. do 9. razreda.
Razlika v starosti ni pomembna, kajti v mali skupini ustvarja vsak udeleženec zase, skupaj pa tvorimo celoto.

Kako poteka pouk?

S pridihom čarobno vodene božanske energije, vsak otrok prispeva svoje intuitivne občutke v prostor s svojim glasom, z glasbili, z ritmičnimi udarci,
gibanjem, … Glasbo, ki jo ustvarimo vedno posnamemo in ob koncu ure poslušamo ter analiziramo izdelek in svoje počutje – pred ter po ustvarjanju.

Zakaj priporočamo ta program?

  • Ker se otrok lahko s čarobnim doživljanjem zvoka izrazi brez besed.
  • Ker lahko skozi zdravilnost zvoka pozdravi morebitno stisko, ki jo doživlja.
  • Ker lahko skozi zdravilnost zvoka poveča svojo srečo in kreativnost.
  • Ker se otrok skozi zvok glasbeno izraža ter prenaša občutke.
  • Ker skozi zvok izrazi ljubezen, mir, toplino pa tudi jezo, zamere, strah,
    nemir.
  • Ker v skupini ustvarja lastno glasbo ter prepozna, kako pomembni so
    posamezni koščki za celoto.
  • Ker prepozna, da vsak posameznik v sebi nosi različne občutke in šele, ko
    jih združimo, razumemo pomembnost sodelovanja.
  • Ker poteka v mali skupini in je cenovno dostopen širšemu krogu ljudi.

NASTOPI

  • Organiziramo dva šolska nastopa v letu za vse učence. Predvidena sta v mesecu januarju in juniju.
  • Nudimo možnost izvenšolskih nastopov za učence petja.
  • V prejšnjih letih smo sodelovali s Štajersko turistično zvezo, Bumbar talenti, Citycentrom Celje, TD Vitica, Music Festival Panonia …
  • Učence pripravljamo na njihove individualne nastope za različna praznovanja, šolske proslave…

V Čarobnem glasbenem kotičku učimo, da je nastop nagrada za ves trud, ki smo ga vložili v skladbo, pesem. Učenci radi nastopajo, če pa kdo ne želi nastopati, spoštujemo njegovo odločitev.

Galerija preteklih nastopov

Oddajte prijavnico za glasbeno šolo:

1 Step 1
IZBERI PROGRAM:
Spoštujemo vašo zasebnost
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Mnenja staršev in učencev

»Moja hčerka je zelo rada obiskovala glasbene urice. Veselila se je vsakega torka in že zjutraj ob odhodu v vrtec komaj čakala, da bo čas za obisk Čarobnega glasbenega kotička.

Kot mamica nisem imela od glasbenih uric nobenih pričakovanj, želela sem le, da ima hčerka dejavnost h kateri gre z veseljem in igrivim pričakovanjem, morebiti najde tudi ritem, ki se razvije v ljubezen do glasbe.

Moram reči, da sem bila ob ogledu mape kamor so se shranjevali listi z glasbenih uric navdušena, koliko znanja na različne tematike je bilo tako rekoč skozi igro preneseno mojemu otroku.

Nastopa ob polletju in ob koncu šolskega leta sta bila čudovita (vsi nastopajoči)!!

Se že veselimo novega šolskega leta.«

 

mamica Petra

»Neža rada hodi k uram klavirja. Na vajah ji je všeč, opazen je njen napredek pri igranju, posledično je tudi več motivacije za vadbo. Učitelj zna motivirati in spodbujati učence, da res napredujejo.«

 

mamica Urša

»Smo zelo zadovoljni. Hvala vam za vso podporo, nasvete in motivacijo, ki nam jo dajete ga. Anja.
Zelo pomemben je tudi stik, ki ga imate z nami starši, lepo ga ohranite.
Želimo vam in otrokom še naprej vse dobro!«

 

mamica Vlasta

“V glasbenem kotičku mi je zelo všeč, rada hodim na uro klavirja. Všeč mi je tudi učitelj, ki ga imam zelo rada, je zelo prijazen in vidi tudi moj napredek.”

 

učenka Neža

»Všeč mi je, saj se pri uri veliko naučimo in spoznavamo nove pesmi. Čeprav se na začetku zdijo pesmi zapletene in težke, na koncu ugotovimo, da niso težke in začnemo uživati ob igranju.«

 

učenka Hana

»Z nasmeškom na obrazu je čakala glasbeno urico. Znova in znova je o tem tudi govorila. Z veseljem bo obiskovala glasbene urice še naprej. Najlepša hvala za pozornost ter predano znanje.«

 

mamica Ana

»Rad hodim v glasbeni kotiček. Rad vadim nove skladbice. Imam zabavnega učitelja.«

 

učenec Izak

»Odličen pedagoški pristop, prilagojen starosti in hitrosti napredovanja učenca. Podajanje snovi poteka spontano in prijazno otroku. Vzpodbudno, pozitivno in po potrebi kritično ocenjeno znanje učenca.
Pomemben se mi zdi nasmešek na učiteljevem obrazu, ki Izaka sprejme in pohvala, ko odide od ure.
Odlična organizacija učnih ur in obveščanje o morebitnih spremembah v urniku.
Hvala in veliko uspehov še naprej,«

 

družina Hajd

»Vsekakor vodstvu in ekipi čestitke in pohvala za vaše delo. Le pogumno naprej.
Vaša prilagodljivost (terminska) pohvale vredna.
Za otroka je pomemben mentor, od njega otroci pričakujejo pozornost, vzpodbudo, opogumljanje in odpiranje vrat v svet znanja »klavirja«! Skozi ta vrata pa mora vsak vstopati sam-a, z drugimi besedami, učitelj ne more prehoditi te poti namesto učenca, lahko pa mu pokaže pot in ga pri tem opogumlja!
Saj vemo, da otroci sanjajo, vsaj naša Ria, ampak vse se začne s sanjami in še enkrat poudarjam mentor jim naj bo v veliko oporo. Vaš učitelj je že eden takih!
ČGK – vam vsem pa veliko uspeha še v naprej.«

 

Juhart S.