Otrok ima močno željo po petju, a še nima razvitega posluha. Kaj narediš?

Rečeš mu:

  • Ti ne znaš pet.
  • To res ni zate.
  • Samo usta odpiraj (petje v skupini).

Prosim, NE.

  • Raje ga spodbujaj k vaji.
  • Pripravi mu glasbene igre, da bo ob vaji užival, se večkrat nasmejal, sprostil.
  • Prisluhni njegovim željam.

Otrok ve kaj v sebi čuti in si želi, kljub temu, da je to morda drugače kot misliš zanj ti.

Svet je veliko bolj lep, če se spodbujamo in si med seboj pomagamo. To ne pomeni, da dajemo lažna upanja, temveč, da ga vodimo in iskreno usmerjamo s povratnimi informacijami.

  • Če še ni v redu – poveš.
  • Če je napredek – poveš.
  • Če mu je uspelo – poveš.
  •  

S tem otrok razvije samokontrolo in se zaveda postopkov, ki so ga pripeljali do izboljšav.

V razmislek … Ali si takoj ob rojstvu že znal hoditi, govoriti?

Najverjetneje si potreboval svoj čas za razvoj, kajne?

No, popolnoma enako je pri vsaki drugi stvari za katero se človek odloči.

Večkrat se spomni na to.

Naj bo lep nov teden,

Anja.

Comments are disabled.